CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Den framtida träningsnarkomanen är här!

Kategori: Allmänt

Okej en snabb uppdatering innan mina ägg börjar koka på spisen.
Jag sprang/promenerade i rask takt i 20 minuter som uppvärmning idag, sedan körde jag några olika mag-övningar. Träningsvärken känns från igår. Men vill man vara fin får man lida pin som dom visa brukar säga.

Jag har egentligen inte alls något träningssug eller what so ever. Jag gör det mest för att få det gjort. Jag känner mig inte så motiverad, kanske är det för att jag konstant är hungrig eftersom jag inte blir ett dugg mätt på VLCD-soppor. Jag har för mycket kropp helt enkelt kanske? Men jag ska i alla fall äta dom ett tag till och bara äta ägg som mellanmål. Kanske funkar bättre. Kanske sämre. Det får man ju se.

Nu ska jag se matlagningsprogram och äta ägg. Ps. jag har träningsverk från igår. Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: