CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Hockey, häng och Robert!

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet så slutade jag ut att åka till Bredsel, satte mig istället på bussen till Robert och Umeå. Välbehövt! Några promenader blir det iaf med hunden så det är väl de närmsta "träning" jag kommer. Fast idag har jag mest ätit känns det som. Dessutom ute båda gångerna. Inte så billigt eller nyttigt om man säger så.
 
Robert är på hockey och jag hänger hos hans ena bror, som var snäll och lånade ut sin lägenhet till mig :) Han har faktiskt riktigt fin utsikt och hela lägenheten är väldigt fin :) Väldigt snällt och såklart uppskattat. 
Imorrn ska jag på skidtävling och titta på (tror jag) och sedan bär de av hem till Luleå och jobb hela söndagen. Men underbart att jag får träffa Robert iaf ^^
Har även hunnit hälsa på Malin igår. Alltid lika kul :D Vi bör dra en fest någon gång i Umeå. Var länge sedan sist.
Har ju faktiskt inte druckit en enda droppe de här året. Fast det är jag nog mest glad för. Eftersom jag alltid får bakfyllorna of doom ;) Nåväl nu ska jag kolla på lite tv :D Adjöss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: