CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

"Sporttights" vs "Löpartights"

Kategori: Allmänt

Har funderat om man ska köpa långa eller korta "löpartights" eller "sporttights" eller vad dom då heter. Nackdelen med korta är ju att jag måste raka benen för att inte äckla andra på gymmet (jag hade då uppskattat det om jag hade varit nån annan). Men fördelen är ju att dom inte skaver vid fotknölarna och att man blir lite mindre svettig. (JAAA jag svettas i knävecken!) Långa löpartights är ju bra för att dom värmer en på vintern och att man slipper tänka på att raka benen. Nog för att jag har så ljust hår + att jag faktiskt rakar dom för min snubbes skull (och min egen såklart) så måste man ändå väga in sådant i för- och nackdelarna....
 
Ja gud, livet är ju fullt med svåra val ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: