CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Vinterskor och gymmet!

Kategori: Allmänt

Idag så har jag svettats oj vad jag har svettats. Helt sjukt. Sprang lite och gick lite som uppvärmning och sedan körde jag lite rygg lite mage och lite annat trams. Gick väldigt bra men jag var rätt slut och svettades som en gris ungefär. Är ju inte som min arbetskollega Karin som springer typ 2 mil ;D Hon är galen.
 
Innan gymmet köpte jag mig ett par Sorel Caribou skor som jag ska ha för att slippa frysa om fötterna när jag och Robert ska ut i vildmarken och pimpla eller sova eller vad vi då ska göra :) Dom är verkligen jättesköna och jag hoppas att dom håller värmen riktigt bra är trots allt skor för temperaturer ner mot -40 så dom bör väl klara i alla fall -10.
 
Jag och Robert på äventyr ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: