CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

På hugget hela dagen!

Kategori: Allmänt

Inatt kommer jag garanterat sova gott! För hela dagen har jag fäktat på konstant ;D Imorse dukade jag fram frukost till mig och mamma (hon sov över här för att hon var på kurs i Luleå) så vi åt mysig frukost tillsammans och sedan hoppade jag in i städrocken och började storstäda och packa ner lite saker i kartonger. 13e gången gillt eller vad de då är man brukar säga ;) Jag fattar knappt vart allt damm kommer ifrån. Helt sjuuuuuuuuuuukt så fort de blir dammigt. Sedan vart jag inringd på extrajobb eller vad man då ska säga. En tjej var sjuk och jag hoppade in istället för henne. Gott med lite extra pengar iaf om män det inte är så mycket. Var mycket för att vara en onsdag måste jag säga. Vart nästan en hel timme sen. Nåväl. Bara att fortsätta kriga ;)
 
Vilodag från träningen har det varit idag. Får se vad jag hittar på att göra i helgen, hoppas på bra väder för jag tänkte vara i Bredsel :) Kanske någon promenad runt byn eller tömkörning av hästar? Vem vet.
Robert har som önskemål att vi ska åka skidor tillsammans......Vi får se hur det blir med den saken. Jag åker ju helst i nedförsbackar.
 
Nu ska jag se Sopranos och sedan SOVA! :D Godnatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: