CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Kort gympass och kaloriräkning

Kategori: Allmänt

Idag blev det ett kort pass på gymmet, 20 minuter crosstrainer och sedan 3-4 magövningar. Gick faktiskt rätt bra, förutom att det var för varmt (jag kanske är i klimakteriet iofs.. höhö)  och en envis huvudvärk som inte ville ge med sig. Men en 40-50 minuter var jag där i alla fall och det är ju inte helt åt skogen. Varje minut räknas! Glöm inte det!!

Och detta med kaloriräkningen gick ju faktiskt strålande! Gick hur lätt som helst att räkna. Får bara hoppas att man håller sig fortsatt motiverad. Mest av allt så vill jag ju få in träningen i vardagen eller vad man då ska säga. Få det som rutin var nog det jag tänkte på. Jag har ju faktiskt en massa tid till just träning men ändå tar man sig aldrig till gymmet eller ut i löparspåret.
 
Och på tal om egentligen ingenting så bör jag köpa nya tights, IGEN! För att det håller på att gå hål i mina, PÅ KNÄT!? Vafan dom håller ju inte för nått känns det som.. Har avverkat två par på ett år ungefär. Sen så är dom lite stora dom jag har nu.. Så nästa månad så får det kanske bli ett par nya.
 
Jag vill ha några som varken hasar ner till fittan eller skaver. Gärna neutrala i färgen så att man inte sticker ut så mycket på gymmet ;) haha.
 
Såg en tjej som tränade i ett typ bomullslinne idag med knappar hela vägen liksom. Å då tänkte jag "vad fan är det för fel på den där idioten då?". Jag måste bättra mig.

Kommentarer

  • Liza säger:

    Anna, H&M har världens bästa spring/träningstights! och kostar inte mycket - ett tips! :D

    2013-01-23 | 14:19:14
    Bloggadress: http://lizakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: