CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Så där sjukt less som man bara kan bli på idioter...

Kategori: Allmänt

Någon gång i sin karriär (i tex sådana jobb som man får dåligt betalt i och där man inte behöver någon utbildning) så kommer man till någon magisk gräns där allt är och känns hopplöst. Vuxna människor är puckon! Så sjukt äckliga, vidriga och otacksamma. Jag vill kräkas på dom. Men det är ju bara 3 månader kvar så :D
 
Nog om det.
 
Idag var det hur vackert som helst ute i Bredsel. Jag var ute en liten stund bara sen var jag ju såklart tvungen att åka till jobbet och jobba mina 4½ timmar. Väldigt givande. Men jag fick i alla fall hämta hit mina nya skolböcker så nu ska jag börja plugga på allvar. Måste bara få några inloggningsuppgifter till nått program dom använder sig av där i Älvsbyn som jag inte har fått ännu. Men det löser sig väl kanske.
 
Tränat har jag inte gjort idag men imorrn och på tisdag blir det gym. Tjoho.
Och jag saknar Robert.
Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: