CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Chipshyllan på macken ;)

Kategori: Allmänt

Packade upp en massa chips idag på macken när jag jobbade.. helt underbart. öppnade en påse och hällde i det i en skottkärra och la mig i den, så underbart. att få bada i chips är världens grej. så awesome, så fantastiskt, helt klart det bästa med mitt jobb. att man kan göra sådant :P

har jävligt ont i fötterna nu. men det går snart över, det känns liksom bra att veta då va ;D skulle behöva fila ner dom till benet eller så... intressant för er att veta va? :)
funderar på att ta fram min chili con carne från frysen, eller ja den är ju utan chili så de blir ju bara con carne kvar då... jaaaaa jag funderar på att ta fram min con carne från frysen och tina den litte i mikrovågsugnen och sedan förtära denna fantastiskt goda con carnen... med ett glas vatten till.... kanske möjligen, OM jag nu skulle råka orka gå upp från min (jävligt sköna) säng som jag har fläkt ut mig i och ner för den livsfarliga trappen som är ungefär som ett stup ;)

CON CARNE VAR DET!!!!1 NUUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: