CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

ha det så kulT på restaurangen!

Kategori: Allmänt

nu jäklar har jag jobbat klart för idag, eller ja för typ en timma sedan men ändå. gick hur bra som helst och det är SJUKT mycket folk i abisko. vart helt jäkla paff :P men skönt som fan att ha något att göra faktiskt ^^
har fått lära mig massor. helt jävla awesome att ha något att göra som sagt, så att jag inte bara går hemma och är rastlös.. vilket är mindre roligt.
arbetskamraterna/huskamraterna är hur trevliga som helst också. jag kommer nog trivas här :)

nu ska jag nog ta och göra mig lite mat å så... håller på att svälta ihjäl ;) sen ska jag leta reda på nå toapapper och fylla på telefunken så jag har lite cash på den, helt jävla sjukt vad pengar de har gått. har pratat för mycket med folk med telia, jävla svin dom är ;) ska nog köpa mig en ny telefon senare i livet... och skidor... och ett objektiv till min kamera, måste ju kunna ta några fina kort när jag är här uppe ^^

nej mat NU! adios! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: