CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

hasta luego!

Kategori: Allmänt

jag vill iväg, fara ut och resa - se världen.
gör fan samma jävla saker varje jävla vecka. jag börjar bli less. dagarna går långsamt och det finns nästan aldrig något att göra. det är inte många som vill hitta på saker och det är inte många som engagerar sig heller (och ärligt talat så har jag också slutat med de, för man orkar inte vara den som alltid kommer med alla förslag)
jag vill bort härifrån. bort från älvsbyns komun, bort från norrbotten, bort från sverige - ut i världen!
ska vi slå följe?
helst i några månader, men det finns inte pengar till sådant. vill du bjuda mig? vet att du är sugen ;)
kanske till vintern eller våren att man har råd. men det kändes verkligen som en evighet till dess.
men det är väl som dom säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

finns dock en sak som jag ser fram emot. hoppas att allt går vägen bara, för då sticker jag och johanna ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: