CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

hej å hå och en påse med chips

Kategori: Allmänt

ja ni mina vänner och fiender.. idag har jag varit hos min jobbcoach, hoppas på ett jobb snart.. ska gå runt i älvsbyn i alla fall och kolla runt efter något.. de börjar ju dra sig mot höst och då kan de ju plötsligt dyka upp lite jobb, då sommarjobbarna börjar plugga igen :) håll tummarna för mig ^^
åkte över till kerstin senare, hon bakade bullar mm, fick ta hem lite så mamma kan bjuda på fika imorrn. hon fyller hela 53 år. ojojoj så gammal kommer jag nog inte bli, ni vet väl att chipsätare dör i förtid, en chipspåse förkortar livet med 1 timme :S helt jävla sjukt.

i alla fall så har jag städat också, fyfan så duktigt av mig ;) vet inte vad som händer ikväll, den som lever får se - som dom brukar säga.
nu ska jag nog se lite tv och vila mig. herrå :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: