CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Lördag...

Kategori: Allmänt

happ... lördag idag och jobb imorrn. vad gör man liksom?
är någon typ av tillställning i "Björkis" aka Björkliden som de andra i bygget skulle på. men jag kännde mig inte så dära våldssugen på att gå dit och dessutom så är jag fattig som en råtta så "he blir it".

ska väl i alla fall proppa i mig lite middag.. havregryn? mjölk? müsli? makaroner? ris? lingonsylt? salt? bregott? ja ni ser ju, möjligheterna är oändliga. kommer väl dö av skörbjugg här. MEN nä det tvivlar jag på egentligen.
fast mycket till MAT äre väl egentligen inte. KOLHYDRATER är vad det är. men aja de får funka. havregrynsgröt är ju gött.. OCH VART FAAAAAAAN ÄR MINA CHIPS?!?!?!?!

jag vill ha chips. ni ska veta vilken abstinens jag har. abstinensbesvär... suck nä blir nog att köra till kiruna nu på en gång så jag hinner köpa 7 påsar så jag har till jag kan åka dit igen för att köpa mina älskade chipsisar ^^




En bild på mig idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: