CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

mätt

Kategori: Allmänt

nu har jag proppat i mig chips för en hel arme. tur att jag hade med mig egna chirrisar, kostar väl skjortan här på lapporten :( sämst ju. har dock inte varit där på 6 år så jag vet inte riktigt ;) men ändå.
käkade köttbullar och makaroner också. gött som fan vare.
nu ska jag leta reda på bilnyckeln och sen vette tusan vad jag ska hitta på. dega mest troligt.

och jag hoppas på att de är fint väder imorrn, för då ska jag gå och fota lite innan jobbet. OCH handla på den äckeldyra affären. hoppas att dom har kvar de dära "nallebjörnsdrickorna" XD minns ni dom? :P hahaha


over and out.

Kommentarer

  • Sara säger:

    jag sov när du skrev på msn :p vi får ta å skype någon annan dag :) <3

    2010-08-15 | 18:10:33
    Bloggadress: http://sarainorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: