CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

SO FOKIN ANNA-STYLE!

Kategori: Allmänt

Sommaren 2010


Har du druckit tills du spytt? Japp. Johannas 21års fest, PDOL och alla andra gånger jag har druckit ;)

Sårat någon?
 Det gör jag väl alltid :(

Förlorat en vän? Lite halvt sådär med de flesta. Jävligt trist faktiskt.

Träffat nya människor? Bara en egentligen.

Kysst en främling? Mjoo det har jag väl.

Tagit droger? Chips är min drog <3

Haft en sommarflört?
 ....

Gråtit? AAAAAAAAAAAAAAH jo till den där filmen med hunden... faaaan vad jag bölade! och vid andra tillfällen också, gråter typ jämt.

Skrattat tills du kissat på dig? Nej, jag håller inte på med sådant.

Tältat? Yes, I Lycksele med Malin och Mappo ^^

Varit vaken en hel natt?
hahaha mjooo de har jag ;)

Solat? Inte en enda gång utomhus.

Badat?
När Johanna fyllde 21 ^^

Haft ett förhållande? Eeeeh.. "Anna med stenhjärtat" - kär? pfft

Gjort dig riktigt illa? Hjärtat kanske. Mår folk i min närhet dåligt så mår jag dåligt.

Gjort några nya percingar/ tatueringar?
Nooooo

Läst en bok? Inte en enda :S hatar ju böcker

Skickat fel sms med flit? HAHA förmodligen inte. så dålig är jag inte på att skriva sms

Suttit vid datan en hel natt? Klart jag har. Ledig i 10 veckor.. har ju inget annat val ;P

Näckat? I plurret? Nope

Solat naken? Nej jag solar inte.

Fått utegångsförbud? ÖÖÖÖÖÖH nej.

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja det har jag!

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Sådant håller jag inte på med. Bara idiotiskt

Varit i slagsmål? Klart jag inte har.

Pussat någon utav samma kön? Nope faktiskt inte

Sjungit högt på ett berg? har nog inte varit uppe på ett berg ens :P

Kysst någon i regnet? Näääe..inte vad jag kan minnas

Kysst någon i skogen ? Hahaha jooo

Kysst någon du inte borde? Nej verkligen inte

Tappat rösten? Efter studenten och KISS konserten var det inte mycket till röst kvar ;D

varit på festival? Javisst. eller ja PDOL var jag på.

Gått upp i vikt? nej

Gått ner i vikt? nej jag står still på samma vikt.

Brännt dig? Nej! Inte som förra året xD

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Neeeh de är ju fult

Varit utomlands? Japp i Finland ;D

Gjort ett bra köp? Nja

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej

Haft skadeglädje? Det är ju den enda sanna glädjen så - JA!

Sovit under bar himmel? Nej det har jag inte. Får la bli nästa sommar då kanske

Vad kommer du sakna mest? Allt det som inte hände.

Har du svart ärligt på alla frågor? Ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: