CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dag 01 - Presentera mig själv

Kategori: Allmänt

Vem är jag?
Jag är Anna Maria Eleonora Karlsson, alderless för många år gammal enligt mig själv, kanske inte för andra. Men i mina ögon.. Jag föddes i Boden och har flyttat omkring en hel del. Inget jag gillar men jag brukar säga att jag är uppvuxen i Boden och Älvsbyn(Bredsel), det är på de två ställena jag har bott längst tid av livet.
Älskar mina vänner och hästarna (trots att dom inte är en lika stor del av mitt liv längre) flera varv runt jorden. Hade gärna viljat träffa och spendera mer tid med dom!

Just nu så jobbar jag i Abisko med ett jobb jag verkligen trivs med, jag har verkligen haft tur som fick mig ett jobb. Känner mig lyckligt lottad på det planet.. Mindre lyckligt lottad på många andra plan dock. Sjukdomar and so on som har fuckat upp livet rejält. Men jag lever livet och är absolut inte missnöjd!

Jag har allt jag behöver och vill ha. Vissa saker önskar jag att man inte hade. Jag tar dagarna som dom kommer och jag lever i nuet och inte i det som redan har varit eller kommer att hända. Jag hatar falskhet och dom som tror att dom är något.

Jag orkar inte skriva mer om mig själv nu. Det är så svårt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: