CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dag 03 - Mina föräldrar

Kategori: Allmänt

Jag måste bara säga att jag har verkligen VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR!!!!!

Min
bästa mamma, Ingrid som har grått hår, en ingengörsutbildning, ett chefsjobb och ett eget företag. Min förebild och mitt ljus här i livet. Hon som alltid har ställt upp för mig under mina skolår när det har varit som tyngst. Som alltid ställer upp för mig nu när jag har sökt läkarvård och är "sjuk". Hon som alltid finns där för mig när jag behöver henne. Jag älskar min mamma mer än allt annat på denna jord!

Min bästa pappa, Sven-Olof. som aldrig kunde spela fotboll med mig när jag var liten, men som gjorde 10000 andra saker för mig. Som är störig ibland men jävligt rolig och full i fan. Jag älskar min pappa för den han är och just för att jag har lyckan att få ha honom som pappa! Fast han inte har haft det lätt i sina dagar så är det honom jag kämpar för i livet. Att veta att han är stolt över det jag har lyckats med i livet är det bästa jag vet.

Min storebror

Min storebror, Johan... en kille som inte alls vet vad han vill här i livet, en vilsen och ensam själ som söker något som jag verkligen hoppas att han kommer finna en vacker dag.. Fast han är min bror så kan jag inte säga att jag älskar honom längre.. han har "dött" i mina ögon.. och detta är så otroligt svårt att förklara så det är inte sant. men ja så är det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: