CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dag 05 - Vad är kärlek?

Kategori: Allmänt

Ja hur fasen ska man förklara vad kärlek är för mig? Absolut inte den lättaste frågan man kan svara på...
Jag ska försöka förklara vad kärlek är ur min synpunkt i alla fall.

Kärlek är när man älskar en person och vill vara med personen hela livet ut. Man kan inte tänka sig att vakna upp med någon annan vid sin sida förutom den som man tycker är kärleken personifierad.
Kärlek kan också vara till ett djur, sak eller annan människa, även en vän.. man kanske inte är kär i denne men man tycker om den och värdesätter den verkligen sjukt högt, då tycker jag att det är kärlek.

Kärlek är så mycket mer... kärlek är ALLT! musik är kärlek, jaget är kärlek, mina djur är kärlek, och så mycket annat också. kärlek är något som gör en glad och lycklig, kärlek kan vara det som även gör en ledsen, förtvivlad och förvirrad.. kärlek är ta mig fan allt. bara mer eller mindre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: