CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dag 07 - Min bästa vän

Kategori: Allmänt

jag skulle inte vilja säga att jag har någon bästa vän. jag har MÅNGA bästa vänner...
jag älskar alla mina vänner på ett eller annat sätt. ingen är den andra lik och alla har så många olika bra och mindre bra sidor. det är svårt att peka ut någon utav alla dom som "min bästa vän" så därför tänker jag inte göra det. jag tänker berätta lite kort om ALLA (som jag anser vara) mina bättre vänner.


Johanna: Världens coolaste tjej och som verkligen platsar som en av mina bättre vänner. Ärlig, Förstående, Rolig och helt enkelt bara lite bättre än de flesta. Bangar aldrig på något och vi har nästan jämt roligt. Älskar dig för den speciella personen du är och för alla skratt du kan ge mig även när det känns mörkt och dystert i livet.

Josefin: Min bästa kusin! För henne kan jag verkligen berätta allt för. Hon lyssnar och är en av dom som verkligen förstår mig. Att vi sen har väldigt roligt ihop gör ju bara saken bättre :) Älskar dig så sjukt mycket!

Malin: En öppen, smart och en tjej jag verkligen litar på till 100%. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord! Känns väldigt bra att vi har kommit varandra så pass nära och en vän som jag verkligen vill ha kvar i framtiden också :)

Sappan: SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET!!! <3 måste jag bara få börja säga. En kompis som jag till och med klarar av att resa med. Inte fyskam inte. Första intrycket var inte så bra som vi redan vet. Men efter en kort stund i din närvaro gör mig genast lite lyckligare och gladare. En sann vän och släkting ;)

Miriam: En vänn jag inte träffar så ofta nu för tiden. En av mina äldsta vänner. Vi har kännt varandra i mer än 10 år nu och känns som att vi kommer göra det i minst 10 år till. Vilket jag hoppas. Man behöver inte alltid hålla kontakten och prata i telefonen varje dag trots att man bor på olika eller samma ställe. Vi tar bara upp där vi lämnade det sist och kör vårt race.. Underbart om ni frågar mig. En väldigt ärlig och rolig tjej och en superbra vän!

Jag älskar ALLA dom här vännerna. och om ni känner er glömda i detta inlägg så är det inte för att jag ogillar er på något sätt. Utan för att jag kanske anser att jag inte känner er nog bra. Men jag skulle gärna vilja lära känna er bättre! Vi kanske måste umgås mer än vad vi gör! PUSS!

 




detta är btw jag som sitter på tåget mot bredsel :) i min nya fina mössa

Kommentarer

  • Sara säger:

    Saknar dig också, sjukt jävla äckligt mkt!

    Dock kommer jag inte ihåg första gången vi träffades?! Berätta för mig min vän!

    Älskar dig Anna! <3

    2010-12-08 | 22:59:20
    Bloggadress: http://sarainorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: