CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dag 22 - Det här upprör mig

Kategori: Allmänt

det finns sjukt mycket som upprör mig.. men en av de sakerna som upprör mig mest är folk som ljuger och inte håller vad dom lovar och folk som tror att dom är så jävla mycket bättre än andra (uppblåsta jävla bimbofittor dvs) finns så otroligt många som gör sådant och anser sig själv vara bäst i världen osv osv..

nåväl blir så negativt inlägg om jag ska fortsätta skriva om saker som upprör mig. vill inte de :P


kan istället berätta att jag idag har städat i 9 timmar och 20 minuter. värre än en flyttstädning alltså... har städat hela restaurangen i princip och de var slitigt.. men ack så duktig jag har varit ;)
nu ska jag invänta natten och sen sova. imorrn bär det av mot sydligare breddgrader för mig och min sambo annica - nämligen boden och bredsel :) sköööönt. och om 2 dagar är det julafton :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: