CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dag 28 - Det här saknar jag

Kategori: Allmänt

Fínns sååååå mycket som jag verkligen saknar. Men jag tänker inte skriva det här eftersom fel människor läser min blogg :P eller inte fel. men ja skitsamma.
jag saknar vänner (dom jag redan har då ofc!) när jag är i abisko så saknar jag dom.. vissa som inte bor i älvsbyn saknar jag annars också. sådana som man inte träffar så ofta.

jag saknar att hålla på med hästar MASSOR! önskar att det var som förr och att man hade fått satsa stenhårt på ridningen å hästsport öht. synd med en skadad häst bara. men det kanske var ödet. vem vet?


idag ska jag ner på byn... ska lämna in lite grejer på rödakorset och sen vettetusan vad man skulle styra. kanske lunchdejt med sappan och temys med mimmi. innan hon åker! vilket hon gör imorrn. tur att jag ska ner till henne snart :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: