CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Dag 30 - Ett sista ögonblick

Kategori: Allmänt

Vad har egentligen hänt de här året?
Började året i Egypten med världens bästa josefin.
Jag har hunnit gå ut gymnasiet och tagit studenten... jag har gått arbetslös i 3 månader och sedan fått ett jobb i Abisko av alla ställen i världen!
Har hittat mig en karl som jag nu har varit tillsammans med ett tag och som jag verkligen gillar.

Sen så är det tusN miljoner andra saker som också har hänt. Och vissa har man glömt bort. Vissa saker vill man inte prata om och vissa kan man mer än gärna dela med sig av. Men det är för sent på natten nu och jag ska sova. Imorrn ringer vi in det nya året. vart vi än i världen vi befinner oss. Och jag hoppas verkligen att 2011 kommer att bli ett minnesvärt år och att allt kommer gå bra för mig och mina vänner. jag önskar er all lycka!


Gott nytt år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: