CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

julklappsbekymmer?

Kategori: Allmänt

är säkert fler än mig som får detta varje år... julklappsbekymmer.. vafan ska man köpa till folk?
tror att jag har funderat ut en jävligt jättebra grej till min bästa kompis johanna ;) vill ge något hon vill ha, behöver och något som gör henne glad och lite mer erfaren. vad det är kan jag tyvärr inte skriva här MOHAHAHA men vi får se. kanske blir nått helt annat.

och vad ska man ge till pvn och brorsan? eftersom han säkert läser min blogg så är det inte lämpligt att skriva förslag ens. han önskade sig en teckning. suck. jag älskar att ge bort saker. tycker att det känns bra. att göra någon annan glad ^^

till mapa och kusinen har jag redan hittat några saker. som damp ner i brevlådan hemma i bredsel idag :P

och vad fasen ska man ge till sambon? annica fyller ju år på julafton å allt. suck dessa jävla julklappar.

blir i alla fall julklappsshopping i kiruna på onsdag. käka lite god mat och ta en långfika. de blir nog mys. så länge man tar sig iväg på morgonen så man kan kila omkring där medans det är ljust ute fortfarande. måste få tag i jonna också, för det hade varit så trevligt om man hade fått träffa henne :)

aja nu ska jag nog ringa tobias <3 pusshaj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: