CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Minnen

Kategori: Allmänt

it´s all about memories.

För 5 år sedan...
Då var jag 14 år... fjortisanna! var en rebell och gick i sjuan typ.. hade mitt liv i stallet och hade en egen häst. livet lekte verkligen då.

För 3 år sedan...
det var 2007! bästa året i världshistorien! det var då allt hände. de var då man lärde känna de man känner idag känns det som. man härjade som den vinnande hjälten som man var. man var ostoppbar! INGEN eller INGET kunde stoppa en! vi var bäst! det bästa året! då egentligen ingenting hände....

För 1 år sedan...
för ett år sedan så låg jag hemma och var deprimerad och hade ett rätt tråkigt liv..

För 3 månader sedan...
Jag fyllde 19år och firades utan folk. utan presenter och utan tårta. UTAN TÅRTA PÅ MIN EGEN FÖDELSEDAG!!!!!!! var lite besviken och kännde mig extremt ensam.. hade jobbat i abisko i 2 månader...
Imorgon...
är det julafton !

Om ett år...
har jag just kommit hem för julfirande från jobbet och myser tillsammans med min pv. hoppas jag.

Jag utmanar:
Cammeplutten, Yodah, Sappan och alla andra som läser min blogg som känner sig manade :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: