CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

till sappan!

Kategori: Allmänt

eftersom sara maria persson inte kommer ihåg första gången vi träffades så måste jag ju skriva ett inlägg om hur det var och gick till och vilket intryck hon gav mig.

vi var på fest hos jimmi på övrabyn.. en valborgsmässoafton tror jag bestämt att de var.
instövlande kommer sara persson full som ett as och hälsar på lilla mig som dricker för typ första gången bland för mig DÅ okända människor! hon påstår att vi är släkt och jag tänkte bara "shit vafan är de här för brud.. jag vill inte prata med henne och FAAAAAAAAN varför har jag bara cpstörda människor i släkten" hahaha ja så de kan va. träffade henne igen några gånger efter detta fantastiska första intryck och märker att hon faktiskt är en jävligt trevlig brud. kanske inte har alla hästar hemma på gården men är ändå reko och go som fan.
verkligen en av mina bättre vänner! <3 puss sara :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: