CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

andra bloggen.

Kategori: Allmänt

ni som har tillgång till min andra blogg: den är nu uppdaterad med en rätt viktig grej - tycker jag. så ja ni kan ju läsa.

idag ska jag inte göra något alls. kanske åka ner på ica i vidsel en sväng för att köpa något onyttigt, kanske chips? eller bara för att få se vackra vidsel. kanske ska till moskosel med mamma och pappa för att äta rökt röding. gud så gott ^^ nom nom nom!
måste höra av mig till miriam någon dag. saknar henne jättemycket! hon jobbar ju och har en pv, så jag förstår att hon inte har tid. å sen är jag inte världsbäst på att höra av mig till folk heller. sen kan jag inte göra planer. för ja äh vafan, ni vet varför.

nu ska jag nog ta och leta reda på ett papper och kanske fortsätta att skriva de där papprena från min jc.
ha en underbar dag!

Kommentarer

  • Anneli säger:

    hej jag är med i en tävling för att bli en guru bloggare på utbytesstudent.se men för att vinna så behöver jag fler besökare så klicka gärna in på min blogg, det tar bara 1 sekund och allt du behöver göra är att gå in på den, inget annat!! om du inte vill förståss

    2010-07-07 | 12:13:17
    Bloggadress: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli
  • Fanny säger:

    Hej jag har en tävling på min blogg om en blogg design ^^ Läs mer på inlägget "TÄVLING" :)

    2010-07-07 | 12:40:54
    Bloggadress: http://fannyjooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: