CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Ångtåg :D

Kategori: Allmänt

ikväll så har jag och carolin_t19 varit i arvidsjaur och åkt ångtåg. en otroligt festlig upplevelse som jag ärligt talat rekomenderar till er alla :) rutten tog ca 4 timmar. vi stannade vid en jättefin sjö (storavan) och grillade/fikade medhavd matsäck och dom som ville fick bada. för mig så var det dock lite kallt för att göra det sist nämnda ;)
på tåget hade dom rök-kupé (?) och där hängde jag och carolin under hela tågresan, så att vi kunde kedjeröka :D hahaha träffade några dryga arvidsjaursbor också. och dom kommenterade att vi var från vidsel... och ja dom hade sett de fina klippet "finnen och bondjäveln" på youtube. dom vart förvånade över att det var min kusin som har "huvudrollen" ;)

nåväl nu ska jag äta min "rassel" och sen sova. är dödens jävla dödstrött. godnatt mina älskade chipsbarn <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: