CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

CF on PDOL

Kategori: Allmänt

igår så åkte jag och malin till luleå, vart minst sagt känslomässigt i bilen, vissa saker blir man bara lesdsen av. fick i alla fall med mig mina viktiga papper hem, så nu jävlar ska jag bli rik, eller ja lite rikare än vad jag är nu - om jag har tur dvs.
vi rejsade järnet från luleå tillbaka till byn, fixade oss för kvällens bravader och sen fick vi åka med johanna till piteå. åkte förbi magnus på förfest, alltid lika trevligt att träffa honom. blir ju inte så ofta å så. sedan så fick jag oväntat besök, riktigt kul må jag säga.
folk må ha varit dryga, och jag må ha kräkts lite för mycket - allt är malins fel ;) men jag hade riktigt riktigt trevligt :D

idag har jag mest bara varit jävligt jävligt bakis. åkte med mamma på byn kl 7 imorse för att jag inte hade tagit mig dit annars, satt och sov i johannas trappuppgång för att jag inte vågade plinga på hennes dörr för tidigt xD men fyfan vad gott jag sov ;D sen så var vi upp hos hennes mamma å en massa annat.

nu är jag fortfarande smått bakis sen gårdagen, vart erbjuden jobb å grejjer, men det jag skulle tjäna på de hade liksom inte lönat sig, måste ju ta mig till och från piteå. och efter att bara ha sovit några få få timmar så kanske man inte ska jobba till typ 2-3 på natten.

nu måste jag gå och äta något. bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: