CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Godmorgon. Godnatt. WHATEVER!

Kategori: Allmänt

just hemkommen från "bojn", har varit chaffis åt nå jäkla fyllesvin. "MästarN" tror jag att dom kallade bilen, den var extremt vacker... typ växelspaksknoppen, om ens de :P
nåväl de var faktiskt rätt trevligt. sen så fick jag ju träffa världens bästa bosseN också ^^ alltid lika kul. glodde någon film å snackade lite. välbehövt, som jag har saknat henne. JÄVLA STOCKHOLMARE!

Och nu såhär mitt i natten eller tidigt på morgonen, hur ni då vill ha det så tog jag min lilla "hutt" med cocillana... vet ni hur FRUKTANSVÄÄÄÄÄRT jävla damp äckligt de smakar? huvva. vill ta livet av mig typ xD smakar inte gott för fem öre alltså.. kunde dom inte gjort den på typ tablett eller nått.. brustablett i alla fall ? man kanske kan spä ut den med lite vatten iofs, jag måste testa.


nä nu mina små söta chips så tackar jag för mig. hojreeees!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: