CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

jobb i malå

Kategori: Allmänt

jahapp då var man i malå då.. ska jobba för silverhatten, sälja öl å grejjer. kommer nog bli rätt kul. hoppas jag i alla fall. den som lever får se :)
har hjälpt till lite idag, fast jag inte skulle. orka vara här och bara sitta å glo, då kan man lika gärna göra någon nytta. nu kurrar magen och jag funderar på vad fasen man ska käka. har bara ätit en hårdbrödmacka till frulle. kanske finns någon typ av mack här eller nått annat festligt. såg ett sibylla lite längre bort, men det känns långt att gå. sen så börjar det dessutom att SPÖREGNA titt som tätt. ingen har ju dött av lite regn brukar dom ju säga. men jag hatar att ha blöta kläder. jag får gå dit naken helt enkelt ;)

nåväl nu ska jag typ runka eller nått. adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: