CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

jobb jobb jobb

Kategori: Allmänt

idag har jag sökt en massa jobb. de känns bra att ha börjat med de, de är dock SJUKT svårt med personliga brev tycker jag. men ja man lär sig ju :)

har varit hos min faster också, fått en behandling och litte sååå.. måste börja tänka på ett helt nytt sätt. känns ändå bra. då kanske man kommer någonstans i livet. öhm.... sen var vi hos sara (min kusin) en sväng, har inte träffat henne på sjuuuuukt länge. de var trevligt.

sen så åt jag chips och sökte fler jobb :P

nu ska jag vänta på min karl sen ska jag sova ;)

Kommentarer

  • JÄVLA STOCKHOLMARE säger:

    Detsamma! Ja jag har redan börjat svälta mig så att jag får i mig en 5-6 påsar :D Hoppas du inte kommer att vara sämre?

    2010-07-28 | 11:19:50
    Bloggadress: http://sillensliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här: