CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Ooh my little pretty one, pretty one.

Kategori: Allmänt

förlåt för att jag har varit rätt sämst på att uppdatera. har dock varit rätt schleeeeten efter helgen.
samt att jag igår var med fröken bella en stor del av dagen. tog en fika och snackade skit typ :P åkte en sväng till boden för att kolla läget. sen ringde min äckliga bror och var förbannad, då vare bara att åka hem.
natten var rätt trevlig den med.

idag var väl planen att få spendera lite kvalitetstid med min glada norrlänning, men inte riktigt än. har just vaknat och inte fått i mig morgonchipsen ännu så.



(här skulle det egentligen vara en ful bild på johanna, men eftersom den var så GROTESKT FUL så fick den inte visas på internet. så tyvärr mina älskade läsare. synd för er.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: