CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

sup å knull å knerk

Kategori: Allmänt

idag drack jag en fanta.. har druckit mycket läsk på senaste alltså, iofs så dricker jag ju bara 2 liter cola/dag.. men jag menar EN fantaburk liksom LOL OMG PLZ gillar ju faktiskt cola mer. Tror att jag börjar att utveckla någon typ av läskberoende.

Var btw på vårdcentralen idag, läkaren klämmde på mina bewbs och sa "nämen guuud vilka finfina chipstuttar fröken har" tänk er själva att få en sådan komplimang. började rodna :$ sen så tittade han på min mage och sa "ja alltså det syns att du gillar chips" och visst fasen gillar jag chips. JAG ÄLSKAR CHIPS!
fick medicin också cocillana-etyfin så nu blire att knerke. mohahaha


nåväl hoppas att ni får en trevlig afton. se till att mysa ordentligt och dela inte med dig till din älskade av chipsen! h*n får väl för fan köpa egna?! right? haido


Är inte bara jag som är förtjust i chips, även gollum gillart :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: