CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Tidningen...

Kategori: Allmänt

Igår när jag packade ner alla mina saker i kartonger, för flytten. jag slog in mina glas i tidningspapper eller ja reklamblad å så.... så ser jag chipsannonserna..... SUCK tänkte jag. man blir ju så grymt sugen på chips när man ser sådant :( jobbigt att jag var tvungen att packa klart å så, aja idag ska jag fan i mig köpa 3 påsar :)

har varit i luleå med johanna också, köpte 3 skjortor och en macara (hur fan de då stavas) bra köp må jag säga :D riktigt nöjd. nu ska jag bara bli smal och snygg så att jag inte spränger knapparna. har ni hört talas om chipsdieten? är typ att man ska äta en chipspåse om dagen. kan ju bli jobbigt att dra ner på allt ätande.. men det är de som måste göras.. tyvärr. jag uppdatera om hur det går senare :)

sen ikväll/natt så ska jag vara chaufför till johanna hennes karl, linda och david (tror jag skulle följa) nåväl ha en trevlig kväll allihopa. ät en chipspåse för mig! <3


btw så ska jag och johanna vara med i nsd på måndag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: