CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

äkta egoboost

Kategori: Allmänt

"Du dömer mig aldrig, du säger ifrån, du glmöde mig inte när jag var borta och du fanns där när jag var döende. Vad jag vill säga är att du är en av dem få som verkligen är en bra vän. Jag vill bara att du ska veta, och förhoppningsvis inse att du inte är värdelös, att du betyder mer än vad du anar."

jag vart faktiskt jätteglad. något jag alltid kommer att göra, det är att ställa upp för mina vänner och det vet ni!


helgen har faktiskt varit riktigt bra ^^ och nu är det bara att vänta till nästa helg så att jag kan dricka öl igen och ja ni vet vad som händer när man dricker ;) man blir full och lösaktig. haha!
sen helgen efter det så blir det Malå. och sen efter det så tänkte jag faktiskt fly fältet för sommaren. kommer kanske tillbaka i augusti, beroende på hur det går med saker och ting. allt är hemligt än så länge i alla fall :)

nu blir det neil young och soooooova! natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: