CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

är älgen blå är ölen kall

Kategori: Allmänt

nu har jag och malin handlat allt som vi ska ha ikväll, vart faktiskt inte så farligt dyrt. tur att mamma betalar ;)
köpte tre olika sorters meloner, nom nom nom fan så gott ^^ har köpt present till sara, och den är verkligen AWESOME!!! :D hon kommer bli så jävla glad. jag är nog bäst i eu på att hitta på presenter å så. med jossans hjälp så äre ju nästan ännu bättre ;) förra året så fick ju sara den "perfekta partykvällenkitt" ;D jag och jos hade skrivit en "berättelse" om hur saras kväll skulle se ut och sen fick hon en liten sak för varje klockslag. en riktigt höjdare må jag säga. krävs ju inte så mycket för att fixa heller. lite fantasi bör man ju kanske ha. det är ju en klar fördel. tror att jag hädan efter enbart ska ge bort chips till folk som fyller år... vad tror ni om det? kan inte de vara ett vinnande koncept? :P

nåväl nu ska jag väl typ peta mig i näsan ellern nått tills malin är klar med sitt.. eller så får jag pilla navelludd.
skål på er bönder. hoppas att ni får en bra kväll. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: