CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

chips

Kategori: Allmänt

fick höra att de skulle vara STOOOOOORA påsar med chips ikväll.. nom nom nom göttans ;)
måste fortfarande handla något att grilla å de, för de har jag inte gjort. många av er kanske vart förvånade när jag inte skulle ta chips med mig på "knytkalaset" men jag måste ju erkänna att jag inte är så mycket för traditioner å så, visst jag älskar chips men nån måtta får det väl ändå vara. eller nej vänta nu, jag skojade bara. ska spruta chips ur öronen och ligga chipssmulor på golvet när jag är klar ;D

aja nu ska jag vänta på att pappa ska komma hem så att jag tar mig ner på byn. då ska jag kolla runt efter några presenter som jag tänkte ge bort idag och även käka på aramo, som är mitt favoritställe när det kommer till skräpmat. hoppas bara att jag lyckas tvinga med malin dit, eller någon annan. spela roll vem de är. så länge jag inte behöver sitta där själv för de känns lite tattigt :P nu ska jag dricka te.

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: