CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

glad midsommar på er

Kategori: Allmänt

idag är det midsommarafton. kan ju inte låta bli att tänka på förra årets bravader. oerhört festliga var dom i vilket fall. mer än så tänker jag nog inte säga.
den här dagen kommer i alla fall att spenderas med släkt och malin i nygård, äta grillat å ja ni vet. ska försöka undvika att få en spik i foten de här året. vi vet ju hur de slutade sist vi firade midsommar där ;)

nåväl nåväl igår klippte och färgade malin mitt hår. vart riktigt snyggt, men orange. ska dock fixa till de idag så gott de går. vart hur som helst riktigt nöjd. får se idag hur de blir, om man kanske måste klippa till de på vissa ställen eller så.

nej nu ska jag nog slänga i en färg och sedan äta lite chips till frukost. sedan ska jag färga de igen ;D
nu jävlar ska jag bli fjortis! adios


Han är ett äkta CF tror jag <3
Mycket festlig bild ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: