CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

ja må du leva uti en ponani for fokin ever!

Kategori: Allmänt

ja ni små barn, våldtäcktsmän, horor och ungdomsligister! det vart inte mycket sova för fröken anna inatt, vad som höll mig vaken ska vi inte gå in på, men jag kan säga som så att jag var så sjukt jävla förbannad. jag tror inte att jag har varit så arg på en människa i hela mitt liv. hade jag haft mindre innanför pannbenet så skulle jag ha gjort något jävligt dumt kan jag ju lova. nåväl

morgonen började med ett trevligt besök på arbetsförmedlingen. gubben var faktiskt riktigt glad må jag säga, kul med ett trevligt bemötande och ett glatt face. gick sen på apoteket och beställde hem min medicin för att den inte fanns, ska dock hämta ut den på onsdag när jag ändå ska förbi på byn.
begav mig sedan till johanna för att fira henne med buller och bång :) gammelkärringen fyller ju bara 21 en gång så man ska fira ordentligt har jag hört. lunchade med mamma, erik och danne på heart to heart, jävligt gött må jag säga åt kyckling så nu får jag väl sarmonella och dör vilken sekund som helst.
gick tillbaka till joahnna och spenderade en jävla massa timmar där. rätt trevligt faktiskt. hon fick många fina presenter. men den bästa var från mig - ett sådant blått skoöverdrag. fast iofs så fick hon den i lördags men whatever liksom. so annastyle. lol. plz. SOM FAN!

jag och mamma hade allsång på vägen hem. rätt trevligt, hon älskar min nationalteatern skiva :D
nu ska jag snart sova för att jag håller på att dö av trötthet.

 


så här vacker är jag nu för tiden :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: