CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

jag ska måla hela världen lilla mamma

Kategori: Allmänt

med nagellack. eller så inte, men jag ska i alla fall snart gå upp från sängen för att leta reda på någon typ av nagellacksremover och sedan måla om mina fina (och långa) naglar. vet inte vilken färg dock, men någon tjusig.. typ rosa... jag som älskar rosa. eller så målar jag de metallicgrå kanske, eller blå eller nä jag vet inte :P

igår så var jag med min bästastebästa vän Miriam, känns som att vi alltid har lika mycket "att ta igen" när vi ses, spelar liksom ingen roll om det är nån månad sedan eller en vecka, visst det är klart att vi har lite att ta igen efter nån månad, men ni fattar vad jag menar. vi var i alla fall i älvsbyn, jag köpte snus och hårfärg. å miriam bjöd på marängswish? vad de då heter och hur de då stavas. vi var på jakt efter plastskedar och hittade några lämpligt till i nygård, så jag fick se lotta en sväng också :) förtärde denna fantastiskt goda efterrätt på selholmen där det var fjortisfest. eller ja jag vet ju inte om dom drack alkoholhaltiga drycker eller inte men ja de var fjortisar där. dom kan väl ha gått ut 9an eller nått, man minns ju själv hur det var den tiden i livet. har aldrig druckit så mycket alkohol som jag gjorde den sommaren alltså - typ om man skulle slå ihop alla de övriga gångerna så kanske men ja gud ändå. var nog för att koper inte hade något jobb och inte jag heller :P

sommaren 2007 var en bra sommar helt enkelt. jag hade riktigt roligt. aja nu ska jag väl gå härifrån innan jag fastnar i något annat spännande. adios

Kommentarer


Kommentera inlägget här: