CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

johanna fyller bara 21 en gång

Kategori: Allmänt

igår var det fest. mycket mycket trevligt hade jag. var uppe till 5 på morgonen, dock med en liten powernap där vid 4- halv 5 kanske. vi grillade, drack öl och spritmelon mm mm, badade badtunna, badade i tjärnen/sjön (vad de då är), bastade, åt chips, umgicks, sjöng, vrålade, grillade, lekte lekar och mycket mycket mer. som sagt riktigt trevligt och johanna fyller ju bara 21 en gång så det ska ju naturligtvis firas :)

det allra bästa var nog imorse efter några timmars sömn så hämtade Ante chips, han raggade nog på mig. helt galet. sen så såg han ju absolut när jag böt om... hahahaha xD

nej nu är jag så jävla bakis så jag orkar inte ens sitta upp. så jag ska ta och sova lite tror jag. natti natt

Kommentarer

  • PONANI ! säger:

    om det finns chips är det faktiskt det första han äter varje morgon, han är nog ett äkta cf ;) iof så är han ju ANTE_SOM_FAN så det förvånar ju ingen :P

    2010-06-28 | 05:16:40

Kommentera inlägget här: