CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

KISS Stockholms Stadion 12/6 2010

Kategori: Allmänt

ikväll så ska jag få se ett av (enligt mig) världens bästa band, KISS! förstår ni hur himla stora dom är? liksom man kan fråga vem fan som helst typ "vet du vilka KISS är?" och alla vet.. vilken grej alltså.
och snart så fattas det bara guns n roses på min "band jag vill se innan jag dör"-lista ;D missar dom ju tyvärr ikväll eller var det kanske igår dom skulle spela på SRF? jag minns då inte. nåväl hade ju varit nice om det hade varit med alla "orginal medlemmar" men nä, det lär aldrig hända.

nåja snart måste vi plocka ihop i rummet eftersom vi måste byta, ska få sova på hotell inatt ^^ nog för att vandrarhem är nice ;)
senare idag blir det väl att ta nån öl eller två eller tre. hörde ju ett rykte om att min lollo och hennes pappa skulle komma ner idag ;) haha

nu ska jag fixa håret. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: