CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

migrän

Kategori: Allmänt

sedan igår på morgonen har jag haft ont så satans jävla pissigt ont i huvudet. att jag har migrän ibland är ju inte ovanligt. hoppas bara att de har gått över till imorgon. var riktigt jobbigt när jag vaknade imorse och solen sken in och de bara sprängde i ögonen och huvudet. man vill ju typ ligga i ett rum som inte släpper in något ljus alls när man har så förbannat ont. men nä finaste dagen i sommar? jag vet då inte. jag ska inte ut något idag de är ett som är säkert. nu tänkte jag få bli frisk.

imorrn blir det nygård med delar av familjen och sedan vet jag inte vad som händer.
på lördag så blir det att göra något med johanna som snart fyller år (fast inte just då), dricka öl, tälta, vet inte riktigt vad hon har tänkt sig.
på onsdag så ska jag och jos vara lektanter för mattias och marcus, kommer bli sjukt roligt tror jag ^^ i alla fall för mig och jossan hahaha :D
och på torsdag så åker vi ju till malå för att jobba. kommer nog också bli roligt, får jag hoppas i alla fall. ska ju vara där till på söndag då.

nej nu ska jag vända mig om och dö lite i sängen, är så sjuk. TA HAND OM MIG! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: