CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

STUDENTEN 2010!

Kategori: Allmänt

vet ni en sak? jag kom just på att idag 11/6 2010 tar jag studenten. jag insåg det nog precis för jag känner mig helt pirrig och spyfärdig xD
vilka år det har varit, vad tungt det har lutat uppåt, men idag 11.55 så är jag klar med grundskolan och gymnasiet - i alla fall för ett tag. ni väntar en sommar med många roligheter. senare idag åker jag till stockholm med min älskade storebror. imorrn ska jag se KISS som är mina barndomsidoler.

sen så kommer man ju till vuxenlivet, allt kanske inte kommer gå så jävla galant, men jag tror fan inte att det kan bli tyngre än vad det redan har varit. ni som förstår vad jag menar - gör det, ni som inte gör det - gör det inte :P enkelt. haha

nej nu måste jag duscha, fixa och packa FÖR IDAG TAR VI STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: