CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Lule-yow

Kategori: Allmänt

Nu har jag hamnat i luleå hos cammeplutten, maggan är också här och vi myser och har de gött ;D
har varit hela helgen i sangis vilket var mycket trevligt :) åt riktigt god mat i fredags, baconinlindad kycklingfilé med soltorkadetomater och fetaost om nom nom

imorrn ska vi (jag, maggan, lollo, danne och elin) dejta hoppas bara att alla kan komma ^^ vi gjorde de idag med, men roasters hade ju för fan stängt. så de blir imorrn då :)
så sjukt kul att träffa alla igen må jag säga! riktigt riktigt trevligt :)

sen på tisdag blir det sjukan, mindre kul.. men har fan väntat på tiden i 4 månader nu så det är bara att fara.
fick mer jobb nu precis men det går ju inte så bra. sen ska jag till Miriam som har flyttat hit till Luleå nu. Fick btw träffa hennes karl nu idag på COOP :D och henne. jävligt oväntat. hon hoppade bara fram bakom en hylla typ. Jävligt rädd vart jag xD


känns som en väldigt osammanhängande text, men vafan skitsamma! HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: