CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

det är inte lätt när det är svårt

Kategori: Allmänt

och inte mjukt när det är hårt. å hör sen!

idag har jag faktikst inte gjort ett piss. å de var faktiskt rätt skönt. har mest legat i sängen och surfat runt på internet när de har funkat. pratat lite med jos och lite med johanna... sen kollat tv å spelat tvspel. och rökt en massa cigg då såklart. annars NADA.

tänkte köpa spenatsås och citron till min fantastiska gourmetmåltid men de fanns inte på fittporten så då vart de två risifrutti istället som jag tänkte kunde kompencera de hela ;D men jag hann äta upp dom innan middagen var färdig så de sket sig. åt hur som haver fiskpinnar och potatiskroketter eller vad dom nu heter. de var superäckligt men helt okej de få kroketterna som var varma, och med lite kertshup.


bjuder er på en väldigt väldigt gammal bild på mig själv.
och på den här tiden så var denna pose väldigt populär ska jag säga er!
jag var väl sisådär 14 :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: