CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Lakanfastspänningsanordning

Kategori: Allmänt

Jag har inte skrivit detta med papper och penna
Jag har skrivit det med blod på en av väggarna där hemma
För jag hade inget att skriva med och inget att skriva på
Så jag tog blod ifrån min mage där jag hade ett skotthål

Jag kommer från ett ghetto där jag hade det så svårt
Fick äta soppa ifrån händerna för jag hade ingen skål
Nej, tar tillbaka allt jag sa
Äta soppa? Inte jag!
Magen fick svälta, försöka smälta löv och pinnar varje dag

Min morsa var en hora och hon rökte som en skorsten
Min farsa bruka slå oss och min brorsa hette Torsten
Han blev skjuten rakt i skallen när han bara var 12
Jag var 8 och fick se hur han förblödde på vårt golv

Jag började röka på när jag gick i tredje klass
Dom stora kidsen sa att det va fett och röka Hasch
Sen när jag var äldre börja jag med tyngre droger
som jag köpte av en langare, och han hette Roger
Han var ganska läskig för han bruka käka småbarn

Han lura hem dom med godis och malde ner dom i sin köttkvarn
Han hällde på en massa Mega Death by the sauce of doom
Och käka sen upp dom iförd byxor av galon

Jag råna en affär för vi hade lite besvär
med stålar, mat, toapapper och sådär
Ägaren blev skraj och goolade till snuten
och vips låg jag där alldeles blodig och skjuten

Men det gjorde ingenting för ja hade ju min ring
Som jag hade snott från en såndär tuggummithing
Ja använde den som knogjärn och nitade dom asen
Sen gitta ja från affären och stampade på gasen
i den där bilen ja snott ni vet av en brud som var fet,
inte het, såg ut som en get

När jag väl kom hem var huset tomt på alla dräggen
så jag skrev upp min livshistoria på den här väggen
Mitt liv är bara skit jag kastas hit och dit
Jag har ett hjärta av granit, Jag tror att jag har hepatit
Inte den värsta med den näst värsta sorten
Nu tror jag fan att ja ska ta och joina brorsan Torsten

Så denna morning hänger jag mig själv i min
lakanfastspänningsanordning



Annapoo
Wangstah Wigga Higga Ho

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! <3

    2011-04-20 | 22:07:30
  • Sara säger:

    Jag blir såååååååååå lycklig!

    2011-04-24 | 23:23:06

Kommentera inlägget här: