CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Referensgruppen Abisko

Kategori: Allmänt

idag har jag verkligen gjort en heldag på min lediga dag. och INTE sovit till kl 17 och sen var dagen förstörd liksom.
men idag vart jag väckt av världens bästa johanna stenknall kl 10. då tyckte hon att jag skulle vakna.
sen ville lillena (helena) att jag skulle följa med henne upp på Noulja sagt och gjort så gick vi upp till berget och tog sedan liften upp. det blåste som fädi där uppe men tur att vi fick låna filtar. sen vart de promenad hem igen. 5 km sammanlagt ungefär. Hurtigt för att va mig.

Käkade underbart god köttfärslimpa på restu ockås.
Till middag åt jag biff rydberg med senapsmousse och ägg gula. nom nom

Har grillat med grabbarna Peter och Robin också. dom var mest sura så jag förvandlades till en bitterfitta så här på kvällskvisten. Jävla irriterande när folk bara är sur och otrevlig mot en när man inte ens har gjort nått. sen när jag sa till dom att dom var jävligt bittra å otrevliga mot mig så bryr dom sig inte ens, normala människor tänker ju i alla fall över saken och säger varför dom är sura.. men nä tydligen så är de jävligt svårt. skitsamma

nu sitter jag och kollar big brother och tjillar biffen. är ledig imorrn också och då blire SLÖTT!


Lillena (Helena) och Jag i liften på väg upp på Noulja :)


Jag på väg upp med liften. :)


Utsikten från Noulja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: