CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

trött tjej!

Kategori: Allmänt

kom inte i säng förrän vid 3 inatt. jävla jobbigt ärligt talat. å ikväll blir de väl inte mycket bättre då jag ska jobba hela kvällen lång. till 2 typ.
igår var jag chaufför som jag redan har nämnt från halv 12 till kl 02.30 så det vart en lång dag. tur att jag hann göra saker mellan körningarna dock, annars hade de väl varit fett bortkastad tid. fick bra betalt så jag är rätt nöjd faktiskt. tur att man inte är chaffis varje helg. då hade man ju dött.
för de är fan inte sant så sega folk är på fyllan. hur sjukt som helst. å de jävliga är ju att man säkert är lika jävla seg själv. hemska tankar alltså.

nä idag händer det inte mycket vettigt. ska snart hoppa i duschen och börja göra mig klar inför kvällens jobb. går på kl 16. gillar ju trots allt att jobba dessa kvällar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: