CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Day 19 - A song that you want to play at your wedding.

Kategori: Allmänt


såklart! vilken annars? :P


hujedamig! vilken vecka det har varit. fest från måndag-torsdag! och alla kvällar har varit riktigt roliga faktiskt! lätt bästa veckan under min tid här i abisko. kanske är för att de hela snart är över och jag ska tillbaka till verkligheten och har varit lite mer glad å så? jag vet inte riktigt. sen så har det hänt en massa grejer som jag inte kan berätta heller, då det är alderles för privat.. men när jag ringde och sa "nu har det hänt" till johanna så visste hon precis vad jag hade gjort xD tycker det är så man ska vara som vänner. bästa vänner. man ska inte behöva berätta nått, dom vet det ju liksom redan i förväg nästan ;)
nåväl övat på engelskan har jag också gjort. great! raggat på tyskar... druckit åt helvete för mycket öl och jobbat på tok för mycket med tanke på hur fantastiskt bakfull jag har varit alla dagar ;D nåväl nu säger jag godnatt.
tack ölen, tack tina, tack buggkillen, tack tyskarna, tack fulpinnen, tack fjällräven classic för detta år! hoppas att vi ses nästa! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: