CHIPSFETTO

▪█─────█▪ No excuses

Day 20 - A song that you want to play at your funeral.

Kategori: Allmänt


älskade älskade eddie vedder <3


idag äre packa in i bilen å lite mer städning som gäller. ska dock bara skura golvet i mitt rum och i hallen, sen tänker jag överlåta resten till de andra :) hade inte planer på att städa hela jävla huset faktiskt. imorrn drar jag.. det känns så overkligt, detta har varit mitt hem, mitt liv och min familj i ett år, på dagen. jag kommer sakna abisko. robin gav mig ett halvår, sen kommer jag vara tillbaka igen. den som lever får se säger jag. det jävliga är att jag tror att han kan ha en poäng i det han säger. jag vill bara ut i världen och pröva mina vingar ett tag. sen kanske jag kan tänka mig att flytta tillbaka upp hit. men som sagt, den som lever får se. ska i alla fall bli så otroligt skönt att få komma HEM igen. jag saknar er där hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: